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 news

UnrealEngine  Neues Mobil Forces Review   JeDiDrAko 07.09.2002
text (short)
.Nachdem das Spiel "Mobil Forces" schon länger auf dem Markt ist, hat sich die Homepage "Firing Squad" damit einmal näher auseinandergesetzt.
Herausgekommen ist ein englisches Review mit vielen Screenshots. Die endgültige Wertung ist jedoch nicht allzu gut ausgefallen.
Wer mit dem Gedanken spielt sich das Spiel zu kaufen, sollte einen Blick riskieren.
Ansonsten gibt es unter show more einen kleinen Auszug.

text (long)
Rage touts Mobile Forces' "superb vehicle physics," but I have to disagree. If you've ever played Halo on Xbox, you know what good vehicle physics are in an FPS games (you can't compare physics in a driving game, obviously). Vehicles in this game flip too easily, especially the faster ones. Run into a wall and you're likely to do a couple of flips (the vehicles will always right themselves without hurting passengers). Whenever you're in a collision the winner and loser seems to be picked at random - if you run a tiny dune buggy into a large truck you'd expect the winner to be the truck, but there have been plenty of times when I've seen the dune buggy win. Also, the vehicles like to slide a lot, with no relation to the surface they're driving on or how fast they're going.

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related links:
  • Zum Review
  • Firing Squad
  • comments


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