[ 3 / 30 users online ] - Mittwoch, 30. März 2016 - 18:11 
unrealEXTREME.de
» Home / Startseite
» Alte Startseite
» Forum
 
» Misc. / UX-Base
» Clans/Szene
» Unreal
» Unreal Tournament
» Unreal Tournament 2003
» Unreal Tournament 2004
» Unreal 2
» America's Army
» Devastation
» DukeNukem Forever
» Deus Ex 1/2
» Men of Valor
» Rune
» RS: Raven Shield
» Splinter Cell
» Tribes 3: Vengeance
» Tactical Operations
» XIII
 
login
    username:
    
    password:
    
 
    
 
lost password ?
register ?


latest news 
14.03: XIII für 4,50 ?...
29.10: XIII Patch 1.4...
31.10: XIII Patch...
01.06: XIII 1.01 Patch...
27.02: XIII Making of Video...

vote 

there is currently no vote running...

Werbung 


Partner 

unrealLegacy.de - Unreal Tournament 3 und mehr...



wayFINDER.de - Das SpieleSeitenVerzeichnis von Gamern fuer Gamer...

TO-Nation.de/com...



Bungie.de - Halo Universe

OpenLeague.de


Link us ;)) 

unrealEXTREME.de



 
news 
 » news
 » archive

XIII 
 » Engine
 » Gegner
 » Maps
 » Multiplayer
 » Singleplayer
 » Story
 » Waffen/Items
 » FAQ

community 
 » clanList
 » forum
 » guestbook
 » userlist
 » server

filewizard 
 » fileBASE
 » Tools
 » UEngine-Games
 » Unreal II
 » Unreal Tournament
 » UT 2003
 » UT2003Camp
 » UT2004

links 
 » UEngine
 » Unreal II
 » Unreal Tournament
 » UT 2003
 » UT 2004

staff 
 » impressum
 » datenschutz
 » contact

 


 news

XIII  XIII Interview   lara 03.10.2003
text (short)
Der heutige Unreal Engine Game Tag steht ganz im Zeichen von XIII. Denn dazu gibt es noch eine weitere News. IGN hat nämlich nich ein Interview mit Julien Bares geführt und veröffentlicht. Auf diesen 2 Seiten beantwortet er z.B. Fragen zu den Unterschieden der Verschiedenen Versionen(PC/Konsolen), zu den Online Modis.... Einen kleinen Auszug findet ihr auch hier unter SHOW MORE.

text (long)
quote:
IGNPC: What kind of audience are you targeting with XIII? What surprises are in store for fans of other first-person action games?

Julien Bares: Well, we definitely want the fans of the comic to like the game, but more importantly, we tried to create a game for everyone - from casual players to hardcore gamers, solo players and online game fans...
Our graphic style is definitely a departure from the ultra realistic FPS universe, and will be a surprise to players who aren't familiar with the game. Additionally, we developed some new multiplayer modes, and the game is the first online FPS for PS2 players.


[ back to the news ]
related links:
  • Zum Interview
  • Quelle Bluesnews.com
  • comments


     comment error

    you have to be registered and loged in to write comments. if you lost your password click here.