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 news

Mods  Thievery Beta 1.1 Patch   lara 07.07.2002
text (short)
Heute Nacht wurde zu dem erst kürzlich erschienen Mod Thievery ein Patch veröffentlicht. Einige der wichtigsten Änderungen und Updates findet ihr unter >show more<<. Die komplette Liste findet ihr auf der Page des Mods. Die Version Thievery Beta 1 die ihr natürlich auch benötigt findet ihr in unserer Modrubrik.

text (long)
quote:
Fast server browser
Next/Prev weapon keys
Lean forward key
Cooperative gametype added, with a bunch of options
Balanced teams forced on in Thieves vs Guards gametype
Shorter pre-game wait
Shorter post-game wait
Loadout hotkey confirmation
Can no longer use loadout buy keys midgame
Check objectives on player ZoneChange, so thieves don't have to wait for a random amount of time in exit zone for objectives to kick in
AI guards correctly follow player's footprints
AI guards can relight torches


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related links:
  • 1.1 Patch Download@ux
  • Thievery Modhomepage
  • comments


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