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 news

Mods  POW 2003 Interview   lara 22.07.2002
text (short)
Die Entwickler des Quake III Arena Mods Jailbreak haben beschlossen ihren Mod auf UT 2003 zu konvertieren und da dann weiter zu entwickeln. Das Gameplay dieses Mods Jailbreak: Prisoners of War soll sich aber an dem des Quake III Arena Mods orientieren. Dies und weiteres könnt ihr dem POW 2003 Interview auf HomeLan Federation entnehmen. Unter show more findet ihr auch hier einen kleinen Auszug.

text (long)
quote:
HomeLAN - Why did the team make the decision to move to Unreal Tournament 2003 for the next version of the mod?

ScrotcH - We decided to move to Unreal Tournament 2003 because we like a challenge.
Its a totally new experience for us as we are going into the game with no prior experience in modding Unreal games. Similar to our situation 3 years ago when we started off in Quake 3 we gotta learn it all over again. The unreal engine has alot of possibilites, I for one cant wait to get my hands on its new editor.


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