[ 3 / 28 users online ] - Mittwoch, 30. März 2016 - 17:18 
unrealEXTREME.de
» Home / Startseite
» Alte Startseite
» Forum
 
» Misc. / UX-Base
» Clans/Szene
» Unreal
» Unreal Tournament
» Unreal Tournament 2003
» Unreal Tournament 2004
» Unreal 2
» America's Army
» Devastation
» DukeNukem Forever
» Deus Ex 1/2
» Men of Valor
» Rune
» RS: Raven Shield
» Splinter Cell
» Tribes 3: Vengeance
» Tactical Operations
» XIII
 
login
    username:
    
    password:
    
 
    
 
lost password ?
register ?


latest news 
09.10: Demo bald!!!...
02.09: UT3 Preview...
01.09: UT2004: Special Unit...
31.08: UT3 Video Teil 2...
31.08: Mark Rein Interview...

vote 

Was habt ihr für Erwartungen von UT2007?

Grafik
28.57%

Waffenvielfalt
28.57%

Neue Charaktere
0%

Neue Spielmodis
28.57%

Keine!
14.29%

register / login first

Werbung 


Partner 

unrealLegacy.de - Unreal Tournament 3 und mehr...



wayFINDER.de - Das SpieleSeitenVerzeichnis von Gamern fuer Gamer...

TO-Nation.de/com...



Bungie.de - Halo Universe

OpenLeague.de


Link us ;)) 

unrealEXTREME.de



 
news 
 » news
 » archive

UT2004 
 » Fahrzeuge
 » Gametypes
 » Gegenstände
 » Maps
 » Mods
 » Waffen
 » FAQ

community 
 » clanList
 » forum
 » guestbook
 » userlist
 » server

gallery 
 » overview
 » statistics

filewizard 
 » fileBASE
 » UT2004

links 
 » UT2004

staff 
 » impressum
 » datenschutz
 » contact

 


 news

Allgemein  Nächster UT2004 Beta Patch   lara 07.05.2004
text (short)
Und schon wieder gibt es einen neuen UT2004 Beta Patch (v3203). Die Änderungsliste findet ihr wieder unter SHOW MORE.
Mal sehen wieviele Betaversionen es noch bis zum ersten offiziellen Patch gibt?!

text (long)
quote:
Changelog:
-improved team balancing in network games
-limit speedhack detection logging
-speedhack detection tweaks
-fixed Onslaught map list
-fixed players getting out of vehicles into water
-utsecure removed from patch (back to being a separate download)
-force correct default character, even if PRI hasn't been replicated yet
-force same character as player is using: players using bForceDefaultCharacter must use a valid forced character as their own model


[ back to the news ]
related links:
  • no links available.
  • comments


     comment error

    you have to be registered and loged in to write comments. if you lost your password click here.