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 news

UnrealEngine  Movies mit der neuesten UnrealEngine   Doomh 10.10.2002
text (short)
Star Fury aka Eric Bakutis hat ein Tutorial verfasst, indem erklärt wird, wie ihr mit der aktuellen UnrealEngine eure eigenen Intromovies ect. machen könnt. Das Tutorial befindet sich immer noch im Aufbau, deshalb sind einige Sektionen noch nicht komplett oder nicht verfügbar.
Ich freue mich schon auf die ersten oscarreifen Movies

text (long)
Folgendes findet ihr im Tutorial:

- The Scope of This Tutorial
Why You Should Save After Every Step
- Creating Insert Box
- Creating Your Movie Set (Level)
- Adding an xPawn to Your Level
Setting Up xPawns
Changing Movement
Changing Mesh
Changing Skins
Changing Sounds
Naming your xPawn
Assigning your xPawn to an AIScript
Summary
Insert xPawn Troubleshooting
- Creating AIScripts for xPawns
- Timing xPawns to Move with Matinee Scenes
- Creating a Matinee Scene
- Starting Levels, Matinee Scenes, and xPawns Simultaneously
- Reverse Engineering a Finished UT2003 Movie
Download 'Sucker' a UT2003 Machinima
Test Short Film
Latest Updates to 'Sucker'







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