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Mods  Arrrgh! - Interview   Dreadnought 12.01.2004
text (short)
Kennt ihr den alten Seebär bei den Simpsons? Ja? Dann wisst ihr auch in etwa, um was sich die Arrrgh!-Mod dreht: Piraten. Mal ein frisches und ausgefallenes Thema für eine Mod! Eine Alpha-Version zum Downloaden gibts auch schon!
Der Project-Manager der Mod, Derek Eliot, wurde nun jedenfalls bei Unreal-Universe interviewed. Unter anderem ging es um folgendes:
quote:
UU: The modell, conceptarts and screenshots are looking fantastic. How long did it take to create only one of them?
DE: Some simple art assets would take only a day whereas a character like the main undead pirate would take about 3 weeks to concept, model, texture and rig for the game. The Pirate ship is definitely our most detailed and complex art asset and is nearly a level all it's own. Actually it will be with our playable Ship to Ship combat intro. The ship took one artist about 3 months to develop from start to finish and it went through several iterations of reworking.


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related links:
  • zum Interview
  • Arrrgh!-Page
  • comments


     14.01.2004 - relative - hm   
    dann müsste aber das "gh" hinten weg
    wenn dann nur "arrrrrr"



     17.01.2004 - Dreadnought - jip   
    jo eigentlich schon, aber die besucher der page durften selbst per poll bestimmen wie es nun heißen und geschrieben werden soll



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