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 news

Editing  UDE, UScript und Debug .us zum Download   JeDiDrAko 02.10.2002
text (short)
Programmierfreaks, ihr seid dran!
Denn Epic hat jetzt wie versprochen die Unreal Script Developer Suite herausgegeben. Mit diesen Tools ist es möglich, UT 2003 von vorne bis hinten umzukrempeln, indem man mit der Engine-eigenen Sprache U++, die an C++ angeleht ist, programmiert.
Zum Download gelangt ihr wie immer über unseren Link. Außerdem gibt es unter show more die Originalmeldung von Epic.
*Update*:
Es wurde außerdem noch ein SEHR WICHTIGER UDE patch released!

text (long)
Sorry for the delay. Below you will find the latest beta version of the Unreal Development Environment (UDE), all .UC uscript source files for the retail release of UT2003, and precompiled "Debug" .U's. This should be everything you need to make script mods for UT2003. When using the "Debug" .U's, please make sure you keep a backup copy of your originals. They are not compatible online and do effect performance.

* Update: I've also added the missing .BMP file for the debugger. Please place this file in your /HELP directory.

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related links:
  • UDE und Retail Script Sourcefiles
  • Kompilierte .u Packages im Debug Modus
  • DebuggerLogo.bmp
  • Wichtiger UDE Patch
  • comments


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