[ 4 / 30 users online ] - Mittwoch, 30. März 2016 - 17:58 
unrealEXTREME.de
» Home / Startseite
» Alte Startseite
» Forum
 
» Misc. / UX-Base
» Clans/Szene
» Unreal
» Unreal Tournament
» Unreal Tournament 2003
» Unreal Tournament 2004
» Unreal 2
» America's Army
» Devastation
» DukeNukem Forever
» Deus Ex 1/2
» Men of Valor
» Rune
» RS: Raven Shield
» Splinter Cell
» Tribes 3: Vengeance
» Tactical Operations
» XIII
 
login
    username:
    
    password:
    
 
    
 
lost password ?
register ?


latest news 
11.11: Splinter Cell: Doubl...
19.10: Videos und Interview...
06.10: Nächstes "Choose" Vi...
01.10: Choose Video #1...
04.04: Splinter Cell: Essen...

vote 

Kauft ihr euch auch Splinter Cell Double Agent?

Klar!
0%

Wahrscheinlich!
0%

Mal sehen!
0%

Splinter Cell 1 hat gereicht!
0%

Nach Pandora Tomorrow war bei mir Schluss!
0%

Nach Chaos Theory ist bei mir Schluss!
0%

Besitze noch keine Version
100%

Auf keinen Fall!
0%

register / login first

Werbung 


Partner 

unrealLegacy.de - Unreal Tournament 3 und mehr...



wayFINDER.de - Das SpieleSeitenVerzeichnis von Gamern fuer Gamer...

TO-Nation.de/com...



Bungie.de - Halo Universe

OpenLeague.de


Link us ;)) 

unrealEXTREME.de



 
news 
 » news
 » archive

SplinterCell 
 » Ausrüstung
 » Awards
 » Engine
 » GamePlay
 » SC 1: Demo FAQ
 » Specialmoves
 » Story
 » FAQ

community 
 » clanList
 » forum
 » guestbook
 » userlist
 » server

gallery 
 » overview
 » statistics

filewizard 
 » fileBASE
 » SplinterCell

links 
 » SplinterCell

staff 
 » impressum
 » datenschutz
 » contact

 


 news

News  Erster Splinter Cell Patch da!   JeDiDrAko 21.02.2003
text (short)
Auch wenn es das Spiel noch nicht bei uns in Deutschland gibt, ist doch schon ein erster Patch für die (englische) Version erschienen
Was alles an Bugs gefixt wurde und was neu ist, findet ihr natürlich unter show more.

text (long)
RenderingModeNormal.cpp: Fix Radeon 9700 rendering issue with double sided reflective transparent surfaces.
ETexSFX.utx: Fix ?static wall/floor fire? texture issue + water quality issue.
UnShadowProjector.cpp: Fix visibility issue with dynamic actor being clipped by the visibility engine and still being rendered because of the static shadow texture cache. Massive performance improvement on shadow filtering by removing 5 passes from the filtering algorithm.
ETexEGO.utx: Fix reflection issue on moving vehicles in Chinese 2 (Feirong limo and Unimog truck).
0_0_2_Training.scl: Fix projector not associated to light gameplay object and causing detection (lightmeter) in the first gun trial.
EButterfly.uc: Butterfly is now a soft body actor to disable the static shadow texture cache when a butterfly is in a projector range.
EFish.uc: Fish is now a soft body actor to disable the static shadow texture cache when a fish is in a projector range.
EPCSoundConfigArea.uc: Fix a bug with the real time sound slider when one of the slider was set to 0 then playing until a map transition happened, then all sounds sliders were reset to zero.
UnRenderVisibility.cpp: Software light beam rendering is now used by any card unable to render the shadow buffer algorithm to allow for the GF2MaxDistance parameter to take effect.
Most maps: General design quality improvement with shadows.

[ back to the news ]
related links:
  • Download
  • Gamigo
  • comments


     comment error

    you have to be registered and loged in to write comments. if you lost your password click here.